Grol JO19-1 KAMPIOEN !!!

26-05-2022

Grol JO19-1 speelde op woensdag 25 mei tegen BWO JO19-1 uit Hengelo. Bij winst zou Grol kampioen worden in de 4e divisie en promoveren naar de 3e divisie. Een unieke prestatie.

Voor BWO stond er niets meer op het spel, en dat maakte deze ploeg onvoorspelbaar. Grol begon dan ook zeer geconcentreerd en gedreven aan de wedstrijd. Er werd hoog tempo gespeeld. Dit wierp zijn vruchten af, want binnen het kwartier stond men op de gewenste voorsprong: 1 - 0. De ontlading was groot en helemaal toen na een half uur de 2 - 0 en 3 - 0 werden gescoord. Daarmee was de wedstrijd gelopen en kon Grol een tandje terug schakelen. Het publiek, dat in groten getale aanwezig was, hoefde zich echter niet te vervelen, want in de tweede helft maakte het team onder leiding van Chris Weenink er nog vier bij. Eindstand derhalve: 7 - 0.

Na afloop ontving men uit handen van Hoofd Opleiding Jos Heutinck en Coördinator O19 klasse Marcel ten Barge de kampioensbeker. In een drukbezocht sportcafé werd de titel in aanwezigheid van familie, supporters, vrienden en vriendinnen uitbundig gevierd.

Grol JO19-1 van harte gefeliciteerd met dit kampioenschap in de 4e divisie en promotie naar de 3e divisie!!! Een fantastische en unieke prestatie.