(Stoppende) Trainers en stafleden bij jeugdteams Grol

05-08-2022

In de aankomende weken zal een klein aantal jeugdteams weer rustig aan beginnen met de voorbereiding op het seizoen 2022-2023. Het grote gros zal na de Grolse Kermis starten. Immers zijn de meeste spelers dan weer terug van vakantie.

Een nieuw seizoen betekent ook een aantal nieuwe trainers, leiders en overige stafleden. Een groot aantal is al vastgelegd, met een aantal wordt nog gesprekken gevoerd over een rol in het seizoen 2022-2023. Om elkaar beter te leren kennen en op een leuke (wat informelere wijze) over het jeugdvoetbal bij Grol te praten, zijn de commissie jeugdzaken en het Voetbalbestuur  voornemens om in september een moment te organiseren waarop we dat kunnen doen. Op deze avond gaan we ook afscheid nemer van de ‘stoppende’ jeugdtrainers, jeugdleiders en stafleden bij de jeugdteams. Veel van hen hebben zich jaren lang ingezet voor de Groljeugd en dat willen we niet maar zo voorbij laten gaan. Een uitnodiging voor deze avond volgt eind augustus/ begin september.

Tot slot, voor een aantal jeugdteams zoeken we nog begeleiding. Zo zijn we naarstig op zoek naar trainers en leiders voor JO17-3 en JO15-3 en kunnen er bij een aantal onderbouw teams ook nog wel wat trainers/ leiders bij. Bent of kent u iemand die een steentje wil bijdragen aan het voetbalplezier van de Groljeugd, laat het dan weten aan een van de leeftijdscoördinatoren of stuur een mail naar info@svgrol.nl.

We wensen jullie nog een fijne vakantie toe om vervolgens fris aan de start te gaan/ langs de lijn te staan in het seizoen 2022-2023!!!

Commissie Jeugdzaken en Voetbalbestuur