06-08-2022
Informatie m.b.t. uitgifte team tas, kleding voor de begeleiding, (rug) tassen en presentatie pakken voor alle jeugdspelers en materialen…..
De SEAG en de kledingcommissie organiseren op zaterdag 13 augustus een uitgiftedag.
Wat kan er dan opgehaald of ingeleverd worden?
- Alle teamtassen kunnen worden opgehaald
- Nieuwe leiders kunnen een jas en trainingspak ophalen
- Gestopte leiders kunnen alsnog hun jas en trainingspak inleveren
- Jeugdspelers kunnen wanneer ze zijn gestopt hun presentatiepak en tas of rugtas inleveren
- Jeugdspelers kunnen wanneer het presentatiepak te klein is geworden, deze omruilen en wanneer ze naar de JO13 gaan hun rugtas omruilen voor een tas
- Materialen worden door de SEAG uitgedeeld en uitgelegd wat de bedoeling is
De team tas kan worden opgehaald in de nieuwe kledingruimte van de kledingcommissie bij veld 1
Overige kleding kan worden opgehaald of ingeleverd bij de kledingruimte ingang van het sportpark.
We hebben de uitgifte opgesplitst in 2 groepen: onderbouw en bovenbouw.
Onderbouw (JO/MO 8 t/m JO/MO 13): kan op zaterdag de 13e hun kleding ophalen tussen 9.00 uur en 10.00 uur. Dit geldt ook voor alle leiders en spelers die wat willen inleveren of ruilen.
Bovenbouw (JO/MO 15 t/m JO/MO 19) : kan op zaterdag de 13ee hun kleding ophalen tussen 10.00 uur en 11.00 uur. Dit geldt ook voor alle leiders en spelers die wat willen inleveren of ruilen.
Senioren: kunnen op zaterdag de 13e hun team tas ophalen tussen 9.00 uur en 11.00 uur. Wanneer de tas niet wordt opgehaald, wordt deze in het halletje van de nieuwe kledingruimte gezet.
Zaterdagochtendselectie kan het tenue ophalen en inleveren tijdens het 1e spreekuur en die is op zaterdag 3 september van 9.30 uur tot 11.00 uur
Info m.b.t. het verstrekken van keepershandschoenen volgt zo spoedig mogelijk.
Met vriendelijke groeten,
Daan Schuurman namens de SEAG
Rita Arink coördinator kleding Grol