Protocol Gezond en Veilig

25-08-2022

De voetbalverenigingen in Oost Gelre vinden gezondheid van sporters en een veilige sportomgeving belangrijk. De verenigingen hebben daarom samen met de gemeente daarvoor een protocol opgesteld. Zodat elk lid van de vereniging weet waar de vereniging voor staat. Welk beleid heeft de vereniging op het gebied van alcohol, drugs, roken, voeding, gedrag, discriminatie, racisme en de paramedische begeleiding van spelers en speelsters. Het is een gezamenlijk protocol. Elke vereniging kan dit wel aanpassen aan de eigen situatie. Het protocol bij de Grol is door het bestuur in december 2021 vastgesteld. We hebben even gewacht met publiceren om alle verenigingen de tijd te geven het protocol op hun situatie aan te passen en vast te stellen.

Lees hier het Protocol Gezond en Veilig

Het protocol is ook op de website te vinden aan de rechterkant onder ‘Links’.