Grol VR1 verliest 2e bekerwedstrijd tegen FC Trias VR1

12-09-2022

Na het gelijkspel van afgelopen woensdag tegen FC Eibergen (1 – 1) speelde Grol vandaag thuis tegen FC Trias. Trias welke afgelopen woensdag gewonnen hadden van 2e klasse VIOS B. (3 – 1). Grol welke goed begon aan de wedstrijd, kwam ongelukkig 0 – 2 achter door, deze stand was ook de ruststand. In de 2e helft kwam Trias nog op 3 – 0. Grol kwam nog terug tot 2 – 3, maar het slot offensief resulteerde helaas niet in een 3e Grolse goal.

Grol speelde de 1e helft niet zeer sterk en hield de bal niet zeer lang in de ploeg. Daar waar Trias op 0 – 2 kwam door 2 keer persoonlijke fouten. Grol wist aan de andere kant geen grote kansen af te dwingen en de laatste pass aan Grol kant was vaak net niet goed. Hierdoor keek het terecht tegen een achterstand aan.

Meer foto's op onze Facebook pagina.

De 2e helft begon Grol meer vooruit te voetballen en hoger druk te zetten. Grol welke beter in de wedstrijd kwam, kreeg toch ongelukkig de 0 – 3 tegen. Vera Maarse leek de bal klem vast te hebben, maar de spits van Trias profiteerde van een klein foutje en tikte de 0 – 3 binnen. Grol welke vervolgens via een aantal hoekschoppen van Isabel Uschkereit zeer dicht bij een goal was, kreeg aan het einde van de 2e helft toch een beloning voor het harde werken. Binnen 4 minuten ging Grol van 0 – 3 naar 2 – 3 door doelpunten van Isabel en Chelsea Dokic. Hierna drong Grol nog aan voor de gelijkmaker, maar deze viel helaas niet meer.

Volgende week treed Grol thuis aan tegen VIOS B. De formatie uit Beltrum maakt nog kans op beker op poulewinst.

Wedstrijdinformatie

Opstelling Grol VR1: Vera Maarse; Margot Beemers, Fenne van Wessel, Brit Klein Avinck, Sam Landeweerd; Britt Reijerink (60. Bibi Frank, 75. Milou Groot Kormelink), Isabel Uschkereit, Eva Pillen (65. Jewel Dokic); Chelsea Dokic, Eva Alten, Jen Oude Luttikhuis (45. Pien Vos).

Stand Beker groep 3-8

FC Trias 2 – 6 (+3)