Het bestuur van de Business Club Grol gaat vernieuwen

01-11-2022

Met het doel om voor de Grol sponsoren iets terug te doen, is elf jaar geleden onze Business Club Grol opgericht. Sindsdien houdt het BCG stichtingsbestuur zich jaarlijks bezig met de organisatie van 2 evenementen en als afsluiting een schenking aan de Grol tijdens de Sponsoravond.

We gaan vernieuwen.

Het BCG bestuur vanaf de oprichting bestaande uit Erik Schuurmans, Rob Porskamp, Peter Schenck, Rob Soer en Matthijs Roorda, halverwege uitgebreid met Bas Stortelers, heeft bijna 11 jaar op de teller staan. Erik Schuurmans (secretaris) en Rob Porskamp (bestuurslid) hebben aangeven te willen stoppen en gaan jammer genoeg ons bestuur verlaten.

We zijn Rob Porskamp en Erik Schuurmans uiterst dankbaar voor hun toewijding en inspanningen over al die jaren ten behoeve van de BCG en zullen tijdens de BCG avond bij Rolugro op donderdagavond 3 november a.s. afscheid van hun nemen.

Drie nieuwe bestuursleden.

Op zoek naar vernieuwing, vrijwilligers met bestuurlijke Business Club capaciteiten, hebben we drie enthousiastelingen gevonden.

Graag stellen wij aan u voor Dave ten Have (nieuwe secretaris), Miquel Porskamp (nieuw bestuurslid) en Luc Stortelder (nieuw bestuurslid). Zij zijn bij het lezen van dit artikel begonnen bij het bestuur van de Business Club Grol. De officiële toetreding zal zijn tijdens een bestuursvergadering op donderdag 24 november, hierbij zullen we tevens als bestuur officieel afscheid nemen van Rob Porskamp en Erik Schuurmans.

Donderdag 3 november 2022.

Terug naar onze core business. Op donderdag 3 november 2022 staat de volgende Business Club activiteit voor haar donateurs gepland bij Rolugro Pitch & Equipement, de Batterij 20, Laarberg Groenlo.

We hebben een interessant programma en zijn te gast bij Rolugro in hun nieuwe vestiging. Tevens hebben we als  gastspreker weten te regelen, marketing directeur Dr. Markus Becker van de BVB Dortmund!

Een vertrouwde en sfeervolle Business Club ontmoeting onder het genot van een hapje en een drankje, zoals u van ons gewend bent.

Door: Matthijs Roorda Voorzitter Business Club Grol

Groenlo, 01 november 2022