Event BusinessClub Grol wederom groot succes!

07-11-2022

Net als de voorjaarsactiviteit, waarbij de BusinessClub Grol een wedstrijd van FC Twente bezocht, was ook het event afgelopen donderdagavond 3 november wederom een groot succes.

Namens Rolugro Pitch & Equipment ontving Rob Oude Luttikhuis de donateurs met open armen in de mooi aangeklede loods. Een interessante presentatie van Rob Oude Luttikhuis volgde waarna de donateurs een kijkje konden nemen in het nieuwe pand van Rolugro Pitch & Equipment. De avond werd afgesloten met een lezing van Dr. Markus Becker.

Tot slot werden de aftredende bestuursleden Rob Porskamp (bestuurslid) en Erik Schuurmans (secretaris) bedankt voor de bewezen diensten en werden de donateurs voorgesteld aan de nieuwe bestuursleden Dave ten Have (secretaris), Miquel Porskamp (bestuurslid) en Luc Stortelder (bestuurslid).

Uiteraard was er na afloop alle tijd en ruimte om met elkaar in contact te komen onder het genot van een hapje en een drankje. Het bleef in ieder geval nog lang gezellig!