Grol ligt uit de beker

24-11-2022

Op woensdag 23 november speelde Grol in de 2e ronde van de beker tegen DETO. DETO speelt in Zaterdag Divisie 4 en bezet daar een verdienstelijke 5e plaats.

Grol ging in Vriezenveen voortvarend van start. Na 9 minuten kwam men zelfs op een 0 - 1 voorsprong. Na een prachtige assist van Tycho Riteco wist Mick Wissink te scoren. Even later lieten deze twee weer een prachtige combinatie zien, ditmaal raakte Mick slechts de bovenkant van de lat. Gedurende de gehele eerste helft wist Grol aardig partij te geven, ondanks dat DETO langzamerhand sterker werd. Maar echte kansen werden er niet weggegeven. Vlak voor rust wist DETO echter de gelijkmaker binnen te koppen uit een vrije trap: 1 - 1.

Na rust probeerde Grol het nog wel, maar was het toch DETO die de wedstrijd controleerde. In de 57e en 78e minuut werd het 2 - 1 en 3 - 1. Dit was tevens de eindstand. Dit betekent dat Grol voor dit seizoen uit de beker ligt. Grol kan echter terug kijken op een prima wedstrijd, met name de eerste helft.

Opstelling Grol:
Basis: Jan Arink, Max de Vries, Ramon Landewers, Mart Willemsen, Thiemo Wessels, Roel Bruins, Rico Lammerdink, Siebe Lantink, Mick Wissink, Tycho Riteco en Luc Berentsen.
Invallers: Teun Reijrink, Tiem Rots, Titus Hoffman en Jordy Schutten.

Scheidsrechter: Stan Smit.