Uitnodiging Extra ALV op Zondag 8 januari

19-12-2022

Beste leden van Sportvereniging Grol,

Hierbij nodigen wij jullie uit voor de extra Algemene Ledenvergadering op zondag 8 januari 2023. Tijdens deze ALV zal afscheid worden genomen van Hans Scheinck als voorzitter en zal de verkiezing van de nieuwe voorzitter plaats vinden. Het Algemeen Bestuur stelt hier Stan Raben voor als kandidaat. De extra ALV zal plaats vinden tijdens de nieuwjaarsreceptie, de aftrap van Grol van het nieuwe jaar. Bijgevoegd de uitnodiging voor de ALV. We hopen zoveel mogelijk leden te begroeten.

Mocht je de dag sportief willen beginnen dan is iedereen ook uitgenodigd natuurlijk voor de nieuwjaarsloop of wandeltocht eerder op de dag. Na afloop hiervan is er voor iedereen een lekker broodje warm vlees of broodje knakworst beschikbaar. De jeugd kan lekker voetballen in de sporthal of in de Panna Arena op het hoofdveld.

Met vriendelijke groet,

Algemeen Bestuur Grol