In Memoriam Gijs Konings (1985-2024)

29-05-2024

Afgelopen zaterdag 25 mei is ons spelend lid Gijs Konings geheel onverwacht en op tragische wijze overleden, op de veel te jonge leeftijd van slechts 38 jaar.

Gijs is geboren op 24 december 1985 en was sinds 1 augustus 1996 lid van onze vereniging. Hij was vanaf de jeugd tot en met de senioren een recreatieve speler en het afgelopen seizoen speelde hij in Grol 7 samen met een aantal hele goede vrienden. Gijs speelde altijd met maximale inzet en volledig in dienst van het team. Behalve dat zijn teamgenoten als voetballer op hem konden bouwen, was hij ook altijd in voor een goed gesprek en hij was dan ook erg geliefd binnen het team.

Woorden schieten te kort om dit enorme verlies te beschrijven en we zullen Gijs heel erg gaan missen.

Er is gelegenheid om de familie te condoleren op zondag 2 juni tussen 17:00 en 18:00 uur, in het City Lido te Groenlo. De uitvaart zal in besloten kring plaatsvinden op maandag 3 juni.

Wij wensen Karen, Pip, Mies en Stas, de ouders en schoonouders van Gijs en ook de overige familie, vrienden en bekenden heel erg veel sterkte toe om dit enorm zware en tragische verlies te kunnen dragen.

Namens bestuur en leden van de Grol

Stan Raben, voorzitter