Sluiting Velden en Sleutels ballenkarren

14-06-2024

Beste trainers/leiders van de jeugd,

Vanaf zondag 14 juli zullen de velden tijdelijk gesloten worden voor trainingen.

Een dringende oproep aan jullie om wanneer mogelijk en uiterlijk vrijdag 12 juli, de sleutels van de ballenkarren in de team-postvakken bij het wedstrijdsecretariaat te leggen. Dit geldt ook voor trainers/leiders die bij het zelfde team blijven.

Ook dienen alle ballenkarren compleet te zijn, dus loopladders en ballen die nog niet in de kar liggen graag weer toevoegen aan de kar (intrap-/wedstrijdballen die nog thuis liggen).

Tussen 15 juli en 28 juli zullen de ballenkarren waar nodig worden herverdeeld en gereedgemaakt voor het nieuwe seizoen 2024 - 2025. Tevens liggen er voor ieder team dan weer 2 sleutels klaar voor de ballenkar in het postvakje van het team.

Teams die nog doortrainen in dezelfde of een andere setting kunnen gebruik maken van de huidige ballenkarren van het desbetreffende team.

Eventuele vragen/opmerkingen kunnen gemaild worden naar: nick.reukers@svgrol.nl of jordi.bleumink@svgrol.nl

Alvast bedankt voor de medewerking.

Namens het Accommodatie bestuur,
Nick & Jordi