Verslag Albert Heijn Competitie 2024

18-06-2024

Op maandagavond 27 mei werd de Albert Heijn Competitie afgetrapt om 18:00 op het hoofdveld van sportpark ‘Den Elshof’. De kinderen uit de O8, O9 en dit jaar ook O10-3 maakten een tijdelijke transfer naar Europese- en Nederlandse topclubs. De aantallen waren dit jaar zo hoog dat er zelfs 2 Grolteams meededen onder de naam van ‘Future Stars Grol’ en ‘Legends Grol’.

De shirts van de Albert Heijn Competitie die beschikbaar worden gesteld door hoofdsponsor Bas Wallerbosch werden weer met passie en trots gedragen!

In totaal zijn er 5 poulewedstrijden gespeeld, op maandagavond 3 & 10 juni werd er ook gestreden om de felbegeerde cup. Alles is goed verlopen mede door de hulp van alle begeleiders (denk hierbij aan het klaarzetten van de velden, het begeleiden van de teams, het wassen van de shirts na elke speeldag en uiteraard weer het opruimen van de velden). Op het hoofdveld werden 6 velden gecreëerd waar we met z’n allen van geweldige en veelal doelpuntrijke wedstrijden hebben kunnen genieten.

Foto's: Stefan Kempers. Meer foto's op onze Facebookpagina.

Op zaterdag 15 juni vonden de finalewedstrijden plaats. Hieronder de wedstrijden en uitslagen:

Europese poule:

FC Twente
PSV

Overige prijzen
Naast de teamprijzen waren er ook nog individuele prijzen te winnen. De prijs voor de meest opmerkelijke keeper ging naar Omer Turhan. Met een hoop mooie reddingen heeft hij zijn team PSV een goede dienst bewezen, daarnaast is Omer zeer sportief zowel binnen als buiten het veld, in onze ogen een terechte prijs!

De prijs voor de meest opmerkelijke speler/speelster ging naar Ramon Groot Wassink. Ondanks het behalen van de laatste plaats met zijn team ‘Legends Grol’ gaf Ramon nooit op en ging voorop in de strijd. Met een goed schot en overige sportieve aspecten is Ramon een terechte winnaar van de prijs ‘Meest opmerkelijke speler/speelster Albert Heijn Competitie 2024’

Iedereen bedankt!
De organisatie wil nogmaals alle begeleiders bedanken voor al hun inzet en hulp bij deze competitie. We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde editie! Als kers op de taart had hoofdsponsor Bas Wallerbosch voor iedereen een mooie voetbal waar direct veel gebruik van werd gemaakt door de kids!

Tot volgend jaar!

Ruben te Woerd