Vriendjes- en vriendinnetjesavond s.v. Grol

06-05-2008

Beste jongens en meisjes,

Voetbal is een superleuke sport!!!! Je speelt samen met andere jongens en meisjes in een team, je maakt nieuwe vriendjes en vriendinnetjes, je wint wedstrijden en je hebt vooral heel veel plezier. Dat laatste vinden we misschien wel het belangrijkste binnen de jeugdafdeling van de s.v. Grol en daarom zijn we ook blij dat vele kinderen zich iedere week weer vermaken op de velden op ons sportpark Den Elshof.

Vanaf 5 jaar kan je bij Grol gaan voetballen in de F-jes. Eerst bij de F-pups en later ga je wedstrijden spelen. We kunnen ons voorstellen dat de kinderen die nog niet op voetbal zitten heel benieuwd zijn hoe deze sport nu precies in elkaar steekt. Dit willen we heel graag aan jullie laten zien.

Op vrijdag 16 mei organiseert de s.v. Grol daarom een vriendjes- en vriendinnetjesavond voor kinderen die in de F spelen. Tijdens deze avond kunnen de deelnemers samen met hun vriendjes of vriendinnetjes kennis maken met ‘voetballen bij s.v. Grol’. Er is die vrijdagavond van 18.00 tot ongeveer 20.00 een programma waarin je allerlei leuke voetbalspelletjes onder leiding van trainers van s.v. Grol zal doen.

Het is de bedoeling dat kinderen die in een F-team van de s.v. Grol spelen een of meerdere vriendjes of vriendinnetjes uitnodigen en daarna meenemen naar het voetbalveld om hen zo kennis te laten maken met het voetbal van hun club. Ga dus op zoek naar vriendjes of vriendinnetjes die nog niet op voetbal zit en nodig deze jongens en meisjes uit om mee te doen. Het zal heel leuk worden!!!

Het enige dat je hoeft te doen om je aan te melden, is onderstaand strookje in te leveren voor 14 mei bij je jeugdleider of in de brievenbus te doen bij Dennis Pasman (Oranjestraat 48 in Groenlo). Je kan ook een mail sturen naar onderstaand mailadres. Als je dat gedaan hebt verwachten we je op vrijdag 16 mei omstreeks 17.45 op Sportpark Den Elshof. Tot dan!!!!

LET OP: Als een persoon die met jou meekomt volgend seizoen lid wordt van s.v. Grol, ligt er een verrassing op je te wachten!!!!

Sportieve groetjes van,

Dennis Pasman (contactpersoon F-klasse s.v. Grol)
(dennispasman@hotmail.com)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------