Kampioenswedstrijd Grol F3.

09-05-2008

Afgelopen woensdag was het eindelijk zo ver. De belangrijkste wedstrijd van de voorjaarscompetitie stond op het programma. Grol F3 moest het opnemen tegen HSC/Brein F8. Alles was in het werk gesteld om het kampioenschap binnen te halen. Zo werd er gevoetbald op veld 1, was er een echte scheidsrechter en was er zelfs een spandoek geregeld.

Tijdens de wedstrijdbespreking hoefden trainer Cor en leider Ronald niks meer te zeggen, het naderende kampioenschap was een goede reden voor iedereen om er vol tegen aan te gaan. En dat deden ze dus ook. Vanaf de eerste minuut was de F3 heer en meester. Het eerste doelpunt viel dan ook al snel in de wedstrijd. Een mooie aanval werd keurig afgerond door onze linksbuiten.

De 2-0 kwam op het bord via een corner door een middenvelder. Al snel hierna werd het 3-0 door wederom onze linksbuiten. Na de 3-0 gingen de jongens de kleedkamer in voor een beker ranja.

Ook de tweede helft was voor de grol. Ongeveer halverwege de tweede helft werd de eindstand op het bord gezet. Nota bene door een verdediger. De laatste 5 minuten liepen nog niet geheel vlekkeloos. De jongens waren in gedachte al kampioen en vergaten soms nog te voetballen. Dat zorgde ervoor dat de tegenstander nog een opgelegde kans kreeg op 4-1, maar door goed optreden van de keeper werd dat voorkomen. Eindelijk blies de scheids af en was het kampioenschap een feit. Het feest kon beginnen. Na de nodige huldigingen en het douchen gingen we met ons allen naar de kantine waar de patat en het ijs al klaarstond.
Al met al was het een terecht kampioenschap. Kjelt, Kane, Ryan, Jelle, Ties, Giel, Jim, Tycho, Djordy en Stan van harte Gefeliciteerd. Jullie zijn onze toppers.