MEC F2- sv Grol F5

18-04-2005

Op zaterdagochtend om kwart over acht stond Grol F5 al weer paraat om te vertrekken naar Miste/ Coirle. Hier stond ons een uitwedstrijd te wachten tegen MEC F2.
Eenmaal omgekleed en op het voetbalveld, begonnen we de wedstrijd zoals altijd met veel zin. We moesten de eerste helft nog wel een beetje wakker worden, want zaterdagochtend zo vroeg op waren we niet meer gewend. Ondanks dat wist Pelle met behulp van de rest van de voorhoede, Saimi en Pim, wel een voortreffelijk doelpunt te scoren, het is 0-1 voor ons! En in de verdediging wisten we ons ook prima te redden…Ondanks dat Tim onze superverdediger het vandaag alleen moest zien te redden, omdat zijn maatjes Jur en Dylan er jammer genoeg niet bij waren, speelde hij een sterke eerste helft. Met een goed gevoel gingen we de rust in. Na een lekkere beker ranja en een peptalk van de leiders begonnen we weer fris aan de tweede helft. We kregen vrij snel een doelpunt tegen, maar dat mocht de pret niet drukken. Bente scoorde namelijk al even snel een mooi doelpunt voor ons en de stand is 1-2. Daarna kregen we smaak pas echt te pakken. De doelpunten vlogen MEC om de oren! Joep scoorde, met links nog wel, een mooi doelpunt en vlak daarna meteen weer één, alsof het niks is! Ondertussen zag onze keepster Saimi (die voor het eerst keepte) de spelers van MEC een paar keer alleen op haar af komen, maar een kans om te scoren kregen ze niet.
Het middenveld, dat vandaag bestond uit aanvoerder Tom, Inge en Carmen speelden goed over naar onze spits waardoor Pim de kans kreeg om 1-5 te scoren!
Helaas had MEC op het eind van de wedstrijd nog mazzel om een keer te scoren, maar de uitslag is duidelijk…Grol F5 gaat met drie punten op zak weer terug naar Grolle.
Demi was vandaag helaas ziek en kon daardoor niet meedoen.