Wervingscampagne

27-05-2008

"Voetbal is een teamsport. Komt u ons team versterken....?"

De jeugdafdeling van de s.v. Grol kent een groeiend aantal leden. Hier zijn wij, als sv Grol, erg blij mee. Maar de groei van de jeugdafdeling kent ook een keerzijde. Het wordt ieder jaar steeds moeilijker om voor alle jeugdteams leiders en trainers te vinden die enkele uurtjes per week vrij willen maken voor onze jeugd. Wij verwachten dat volgend seizoen de nodige problemen gaan ontstaan bij de invulling van begeleiding.

Om te voorkomen dat teams volgend seizoen zonder leider of trainer komen te zitten en daardoor wellicht niet of minder kunnen trainen en spelen zijn wij op zoek naar mensen (jong en oud) die een jeugdteam willen begeleiden en/of trainen of als jeugdscheidsrechter actief willen zijn. Misschien kunt u met een aantal andere enthousiaste mensen gezamenlijk een team begeleiden. Geen trainerservaring? Geen probleem. Wij ondersteunen u graag bij het geven van training door het aanbieden van (korte) interne trainerscursussen, oefenstof en door begeleiding van ervaren trainers. Ook scheidsrechters kunnen deelnemen aan een cursus.

Kortom: wij hebben u nodig om de jeugd van de s.v. Grol ook volgend seizoen en de seizoenen daarna met veel plezier te kunnen laten voetballen. Mocht u een paar uurtjes per week vrij kunnen maken om de jeugdafdeling te ondersteunen of kent u mensen die dat graag willen doen, laat dat dan weten aan één van de jeugdbestuursleden of via trainers/leiders die al actief zijn binnen de vereniging. Wilt u eerst een gesprek, dat kan natuurlijk ook.  U kunt hiervoor contact op nemen met Frans Heming, secretaris jeugdbestuur. Zijn telefoonnummer is 06-14254277 of e-mail: frans.heming@gmail.com.

Voetbalvereniging s.v. Grol hoopt u volgend seizoen als leider, trainer of scheidsrechter bij de jeugdafdeling te mogen begroeten!