Afscheid van het seizoen 2007 - 2008

09-06-2008

Op zaterdag 7 juni vanaf 09.30 uur heeft voetbalvereniging sv Grol afscheid genomen van het seizoen 2007-2008. De organisatie was ook dit jaar in handen van zowel het jeugdbestuur als de supportersvereniging. Het feit dat er een week geleden nog een prachtig sportpark lag, waar het Marveldtoernooi op gespeeld werd, en waar nu een accommodatie lag waar Uruzgan niets bij is, gaf de organisatie een nieuwe uitdaging.

Voor de E en F jeugd werd een Bingo op de tribune gespeeld waar een ieder met een prijs naar huis ging. De B jeugd werd gemixt en vervolgens kwamen er nieuwe teams tevoorschijn deze gingen met elkaar de stijd aan op een miniveld. Hetzelfde gebeurde bij de D en C jeugd, ook zij werden gemixed, en gingen de strijd met elkaar aan.

Rond de klok van 12.00 uur werd de innerlijke mens op zijn wenken bediend. Patat, drinken en frikadellen waren aan de orde van dag. Na deze lunch was de finale bingo ronde het volgende onderdeel. Een Real Madrid shirt van Ruud van Nistelrooy met handtekening werd verloot d.m.v. een bingo ronde voor alle jeugd. Deze hoofdprijs is ondertussen ook in de goede handen terecht gekomen van een dolblije jeugdspeler.

Het volgende hoogtepunt stond op de agenda, team van het jaar. wie oh wie zou dit gaan worden.
geselecteerd waren F2, D4 en C3. De reden was vrij simpel, goede opkomst, gezelligheid troef, en een sfeer waar je als club van mag dromen.

De winnaar van de Rene Bomers Team van het Jaar trofee werd terecht C3. Een mooi schilderij, een geld bedrag, medailles en de beker waren het silhouet voor een mooie foto.
Na dit spektakel ging een ieder naar de oefenhoek voor de penaltybokaal. Deze werd dit jaar gehouden op de ‘oefenhoek’. Dit omdat veld 1 reeds omgetoverd was tot de grootste zandbak van Groenlo. Als keeper tijdens de penaltybokaal had de organisatie dit jaar een keeperstrainer van de Gelderse Keepers School weten te strikken, Guus Ikink. Deze jonge keeper uit Vragender haalde zijn trukendoos meerder malen open om de spelers van het scoren af te houden. Nadat iedereen vijf penalty’s genomen had kon de shoot-out beginnen voor het verdelen van de plaatsen 1 t/m 8. Dit leverde spannende momenten op die uiteindelijk resulteerden in een vermakelijke en mooie finale van de ‘Penaltybokaal 2008’. De winnaar kwam dit jaar niet uit één van de juniorenteams. Het was namelijk E1 speler Gymon Legro die er met de grootste beker én de wisselbokaal mee vandoor kon gaan. Hij schoot uiteindelijk vier van de vijf pingels raak. De overige spelers verdeelden de plekken als volgt:
1e plaats: Gymon Legro (E-klasse)
2e plaats: Marc Groot Zevert (winnaar 2007)
3e plaats: Tom Meulenbeek (B-klasse)
4e plaats: Jaap Bruystens (D-klasse)
5e plaats: Jorrin Paardekooper (F-pups)
6e plaats: Ties Klein Gunnewiek (F-klasse)
7e plaats: Rowan Klein Goldewijk (C-klasse)
8e plaats: Niek Meekes (A-klasse)

Namens de organisatie van de ‘Afsluiting van het Seizoen’ danken wij iedereen voor hun medewerking aan deze mooie dag. Daarnaast wensen wij iedereen een mooi zomervakantie toe en hopen elkaar aan het begin van seizoen 2008/2009 weer te begroeten op ons gerenoveerde sportpark ‘Den Elshof’.