ZATERDAG 23 AUGUSTUS A.S. IS HET WEER D-DAY !!!!

14-08-2008

Oproep aan de leden van de s.v. Grol ……………………..

Het kunstgrasproject op het sportpark ‘Den Elshof’ nadert zijn voltooiing.
Langzamerhand wordt er de laatste hand gelegd aan een voor de gehele sportvereniging ‘Grol’ uniek project!
Ondanks dat de reacties over het resultaat van alle kanten nu al super positief zijn, moeten er nog een aantal belangrijke werkzaamheden worden verricht.
En wat is er nog mooier, dan dat al die vrijwilligers, die zich in de afgelopen weken al zo vaak van de goede kant hebben laten zien, ook zorgen voor de finishing touch!

Daarom heeft de projectgroep kunstgras besloten om weer een D-DAY te laten plaatsvinden en wel op zaterdag 23 augustus a.s.!
Op die dag zullen er met name nog een aantal afsluitende werkzaamheden met betrekking tot de bestrating worden verricht, alsmede diverse opruim-, veeg- en schoonmaakwerkzaamheden.

Zo zal het laatste gedeelte in de hoek achter de nieuwe kleedaccommodatie nog worden voorzien van klinkers.
Ook zullen er nieuwe klinkers worden gelegd bij het begin van de oefenhoek, alsmede in het pad langs de oefenhoek richting veld 4.
Daarnaast zal de ruimte achter de tribune (in de hoek sporthal-Elshofweg) helemaal betegeld worden met gebruikte betontegels (30 x 30).
Inmiddels is er al een begin gemaakt met het slopen en opruimen van de oude loods achter de tribune, grenzende aan de sporthal.

De vereniging heeft derhalve nog hulp en dus vrijwilligers nodig!
Kom daarom allemaal zaterdag 23 augustus a.s. naar het sportpark ‘Den Elshof’!
Er wordt begonnen om 8.00 uur ’s morgens en vanaf 7.45 uur staat de koffie klaar!