Sp. Lochem D3 - Grol D4

28-09-2008

Zaterdag 27 september stond voor Grol D4, de uitwedstrijd tegen Lochem D3 op het programma. Zonder de geblesseerde Eldin stond het team vastberaden klaar om de punten uit Lochem mee naar huis te nemen. Na een gelijkopgaand begin kreeg Grol aan het eind van de eerste helft steeds meer grip op de tegenstander. Onze achterhoede met Maarten en Sander op de flanken, Ingmar en Nino in het centrum, stond als een huis. Ons middenveld met Carmen, Joy, Tom en Frans lukte het om onze voorhoede bestaande uit, Joris, Jur en Tim in stelling te brengen.

Nadat halverwege de eerste helft Tim op de paal had geschoten, leek het er op dat Grol met een voorsprong de kleedkamer in zou gaan. Met een splijtende pass zette Nino, Joris vrij voor de keeper. Met katachtige reactie wist deze echter een doelpunt te voorkomen.

Na de pauze, leek het of Grol last had van het mooie nazomerweer. Lochem dicteerde na de rust de wedstrijd. Joep, onze keeper, moest diverse keren in actie komen. Hij deed dit vol overtuiging en met enkele schitterende reddingen. De teleurstelling was dan ook groot toen 5 minuten voor tijd, een verdwaald afstandschot onhoudbaar in de bovenhoek verdween. De tijd die nog  restte, was te kort om nog op zoek te gaan naar de gelijkmaker. Groot pluspunt is, dat er ondanks de 1-0 nederlaag duidelijk een stijgende lijn te zien  is. Dit geeft ons perspectief voor de komende wedstrijden.