Aan de leden van de sportvereniging ‘Grol’ Groenlo.

04-10-2008

Hierbij nodigen wij u uit voor het bijwonen van de algemene ledenvergadering van de sportvereniging ‘Grol’.
De vergadering zal worden gehouden op: Maandag 6 oktober 2008 in het clubgebouw op het Sportpark Den Elshof aan de Oude Winterswijkseweg in Groenlo. De aanavang is om 20.00 uur.

Voorafgaande aan de vergadering zal om 19.45 uur buiten bij de entree van het sportpark ‘Den Elshof’ door de leden van het bestuur een bloemstuk worden gelegd bij de herdenkingszuil; ‘Bewogen staan wij stil’.
Een en ander ter nagedachtenis aan alle gestorven leden van de vereniging. Zij, die daarbij aanwezig willen zijn, zijn van harte welkom!

Bestuur sportvereniging ‘Grol’.
Agenda:

1. Opening;
2. Notulen algemene ledenvergadering, de dato 1 oktober 2007;
3. Notulen extra algemene ledenvergadering, de dato 31 maart 2008;
4. Algemeen jaarverslag (seizoen 2007-2008);
5. Financieel jaarverslag (seizoen 2007-2008);
6. Verslag kascommissie (seizoen 2007-2008);

PAUZE

7. Verkiezing kascommissie (seizoen 2008-2009);
8. Vaststelling begroting (seizoen 2008-2009);
9. Bestuursverkiezing;
10. Voorstel uniforme kledinglijn sportvereniging ‘Grol’;
11. Mededelingen;
12. Rondvraag;
13. Huldiging van ? , die dit jaar 50 jaar lid zijn van de sportvereniging ‘Grol’;
14. Sluiting.

Toelichting:

• De notulen van de algemene ledenvergadering, de dato 1 oktober 2007, en de extra algemene ledenvergadering, de dato 31 maart 2008, alsmede het financieel jaarverslag (seizoen 2007-2008) liggen op de avond van de vergadering vanaf 19.15 uur in het clubgebouw voor alle leden ter inzage.
• Bij de bestuursverkiezing zijn de heren Hans van Halm (penningmeester) en Stan Raben (bestuurslid dienst algemeen beheer) aftredend en wederom voor een nieuwe periode van drie jaar herkiesbaar.
Namen van tegenkandidaten voor de functies van penningmeester en bestuurslid dienst algemeen beheer dienen schriftelijk vóór 30 september 2008 te zijn ingediend bij de secretaris:de heer Tonnie Zieverink, Zilversmid 39, 7141 PH  Groenlo.
Daarnaast is tussentijds aftredend en niet herkiesbaar de heer Ben Bomers (bestuurslid technische zaken).
Hoe het bestuur denkt in deze vacature te kunnen voorzien, zal tijdens de vergadering nader worden toegelicht.
Omdat het niet om een verkiezing gaat -het betreft hier een kwaliteitszetel in het bestuur-, zullen er verder tijdens de vergadering nadere mededelingen worden gedaan over de opvolging van de heer Frans Heming als secretaris van het jeugdbestuur.
• In 1993 bij de viering van het 75-jarig bestaan van de vereniging heeft het bestuur een gouden ‘Grol’speld in het leven geroepen, bestemd voor de leden die 50 jaar of langer lid zijn. Deze speld wordt jaarlijks tijdens de algemene ledenvergadering uitgereikt aan de leden, die in hetzelfde jaar het 50-jarig lidmaatschap hebben bereikt. Dit jaar valt deze eer te beurt aan maar liefst zes, in deze uitnodiging nog niet bij naam te noemen leden.