DEO D1 - Grol D5

05-10-2008

Op zaterdag 4 oktober 2008 was het voor de jongens en meisjes van Grol D5 alweer de vierde wedstrijd  in de najaarscompetitie. Ze hadden er allemaal weer zin in en vertrokken rond half tien richting  D.E.O. in Borculo.

Onze trainer en leider Rein Nienhuis was afwezig hij was een dag aan het zeilen. Onze invalleider Ronald Brockötter gaf de jongens instructie en onze grensrechter Ronny Hallers en leider Ben Storteler van de overzijde. De wedstrijd begon precies om half 11. We begonnen zeer goed met voetballen we hadden de jongens van D.E.O goed onder druk de eerste 10 min. Door het spel van Luc te verplaatsen naar Bas die vervolgens Menno aanspeelde die door liep naar de achterlijn en van daar een mooie voorzet gaf die perfect werd in gekopt door onze spits Noud, dus dat betekent 0-1. Door een klein foutje in de verdediging viel in de 25 minuut de 1-1 binnen. Maar de jongens en de meisjes lieten de moed niet zakken maar gingen goed door in de eerste helft. Kort voor rust in de blessuretijd kwamen toch weer op voorsprong door een fraai doelpunt van Menno. Dus we gingen met 1-2 de rust in. Toespraak was niet nodig de leiders hebben gewoon gezegd door te gaan met voetballen zo als in de eerste helft. We gingen in de tweede helft weer verder waar we de eerste helft gebleven waren dus met goed voetbal. Naar zo’n zes minuten ging de bal van de verdediging weer naar voren waar Jarno de bal oppikte en op het doel van D.E.O afging en waar hij beheerst de 1-3 scoorde. We hielden lang stand tot aan de laatste vijf minuten toen viel toch de 2-3 binnen. Door een paar corners in de allerlaatste minuut en extra tijd viel toch nog de 3-3.

Helaas gingen we huis met een gelijkspel, de leiders en de ouders die waren kijken vonden dat onze jongens en meisjes het deze mooie wedstrijd goed hadden gedaan.

Tot volgende week zaterdag op sportpark Den Elshof voor de volgende wedstrijd tegen W.V.C D4.