Grol E5 - AZSV E9

05-10-2008

10.45: Stefan “Braamhaar” Kok floot voor het begin van de wedstrijd.

AZSV trapte af maar Grol zat er gelijk goed boven op. In de eerste helft was Grol E5 overduidelijk de sterkste, er werd constant op de helft van AZSV gevoetbald. Er waren vele goede kansen gemist, totdat Glenn “Torres” Penterman een voorzet van dichtbij binnen schoot. Het begin van de tweede helft was het weer richtingsverkeer er werd alleen maar gevoetbald op de helft van AZSV.

Bram “Van Bommel” Reijers gaf een goede steekpass waaruit Roel “Van Nistelrooij” Ottink een doelpunt scoorde. Nog geen vijf minuten later een prachtige actie van Roel waarna Jeroen “Van der Vaart” Vonk scoorde. Na vele missers kwam ons laatste doelpunt van de voet van Jorne “Robben” Wolberink, een lob over de keeper!!. Ondertussen had AZSV zich ook niet onberoerd gelaten en kregen een aantal mogelijkheden tot scoren. Maar onze verdediging met in het doel Maarten “Stekelenburg” Penterman en daarvoor Tim “Materazzi” Schaeffer en Arthur “Heitinga” Wolters hielden deze kansen tegen.

In de laatste vijf minuten toen het al lang duidelijk was wie er ging winnen liet Grol, AZSV nog twee keer scoren. Volgens de trainer: Lars “Michels” Oesterholt, had Grol een goede wedstrijd gespeeld, waarin ze lieten zien waar ze toe in staat zijn. Alleen de concentratie moet beter worden, want het mag natuurlijk nooit dat je in de laatste vijf minuten nog twee doelpunten weg geeft.