Presentatie deelnemersveld Marveldtoernooi

12-12-2008

Het bestuur van Stichting Internationaal Marveldtoernooi heeft besloten om het deelnemersveld van de 20e editie van het Internationale Marveldtoernooi niet tijdens de jaarlijks gehouden nieuwjaarsreceptie van voetbalvereniging SV Grol te presenteren.
Steeds meer teams nemen pas in januari, februari het besluit of zij definitief af zullen reizen naar Groenlo.
De afgelopen jaren en ook dit jaar is wederom gebleken dat het erg moeilijk is het deelnemersveld definitief rond te krijgen voor het eind van het jaar. Omdat het bestuur van mening is dat het gehele deelnemersveld gepresenteerd moet kunnen worden, is dit jaar voor het eerst de keuze gemaakt op een later moment het deelnemersveld te presenteren.
Het bestuur denkt nu aan een moment in maart en zal een definitieve datum communiceren via de website (www.marveld.info) en via de pers.