S.v. Grol sluit jubileumjaar met bingo

19-12-2008

Op zondag 28 december a.s. zal de sportvereniging Grol haar jubileumjaar in het kader van het 90-jarig bestaan afsluiten met de organisatie van een gezellige middag annex ludieke bingo in het sportcafé op het sportpark ‘Den Elshof’.

De afsluitende activiteit is bedoeld voor alle leden vanaf de A-klasse en dat zowel de spelende als de ondersteunende leden.

Het hoofditem van deze gezellige middag zal bestaan uit een ludieke bingo, waarmee tal van mooie prijzen zijn te winnen. Daarbij dient gedacht te worden aan bankstellen, televisies, pannensets, VIP kaarten voor onder meer een thuiswedstrijd van De Graafschap, dinerbonnen, wijnarrangementen enzovoorts. Ook zullen er onder de vele winnaars een aantal ludieke prijsjes worden verloot.
Om niet de gehele middag in de bingoballen te hangen, zal er een heuse Ranking the Stars met belangrijke coryfeeën binnen de S.V. Grol worden gehouden. De uitslag hiervan belooft op zichzelf al ludiek te worden.

Naast het serieuze spelgedeelte zal er ook voldoende muziek en entertainment zijn. Wanneer alles doorgaat, zullen er een aantal niet onbekende artiesten optreden.

De aanvang van de middag is 14.00 uur en de entree bedraagt € 7,50 per persoon. Voor dit bedrag kunnen vier superrondes bingo worden gespeeld en krijgt men tevens bij binnenkomst een consumptiebon aangeboden.