Grol F6 - Kl. Dochteren F3

26-04-2009

In een kolkende Marveld Arena bezocht door wederom vele supporters van zowel uit als thuisclub kwam Klein Dochteren F3 op bezoek bij Grol F6. De ranglijst vooraf vertelde ons een equivalent aantal punten tussen de eerder genoemden nummers respectievelijk één en twee. Omdat we nog maar 2 wedstrijden hoefden te spelen was het een soort van ‘kampioenswedstrijd’. We begonnen de wedstrijd helaas met 2 afgemelde afwezigen Lynn klein Bleumink en Auke Bomers.

Met Kai Hartman in de goal, altijd goed voor een uittrap dat kan dienen als schot, de twee vaste verdedigers Anne Hulshof(bal afpakster) & Diede Berentsen(staat altijd op de juiste plaats om de aanval te stoppen) startten we fanatiek na het fluitsignaal van Gydo van Oers. Samen met de andere leider Robbin Garstenveld maakten ze de opstelling compleet door Lars Pasman & Kevin Pierik op het middenveld en Thimo Hussem & Kaylee Dierckx voorin te plaatsen.

Al vroeg kwamen we op een 0-1 achterstand door een hele mooie onhoudbare goal van ‘die jongen met die gele schoenen’. Omdat iedereen wist wat er op het spel stond deden we ook veel terug. Anne & Diede namen goed elkaars tegenstander over als deze verwisselden van positie. Op het middenveld liep Kevin en Lars zich ook de benen uit het lijf om links en rechts de bal af te pakken. Een aanval opbouwen en echt het verschil maken werd ons echter onmogelijk gemaakt omdat hun toch iets te sterk waren. We gingen dan ook rusten met een 2-4 achterstand. Thimo, aangemoedigd door zijn vader onder de gangbare zin “Thimo dóóóóórlopuhh” wist nog voor wat gevaar te zorgen. Ook Kaylee droeg haar steentje bij door telkens stukjes te dribbelen met de bal. Kevin als ‘knokker’ ging samen met Anne de tweede helft op de beste speler van de tegenstander staan. Hieruit vloeide slechts twee tegendoelpunten in plaats van 4 in de eerste helft. Echter mocht het allemaal niet meer baten en verlieten we het veld gedesillusioneerd om te eindigen op een mooie tweede plaats.