Barcelona en PSV in finale AH Wallerbosch F-competitie

28-05-2009

GROENLO- Op woensdag 27 mei zijn de laatste poulewedstrijden in de Albert Heijn Wallerbosch F competitie gespeeld. De spannende wedstrijden hebben er in geresulteerd dat a.s. donderdag de finale zal gaan tussen PSV en Barcelona, de wedstrijd om de derde plek tussen Liverpool en Real Madrid, dat Ajax en Twente moeten gaan uitmaken wie er vijfde zal worden en de strijd om de zevende plek zal gaan tussen De Graafschap, winnaar van de vorige editie, en Juventus.

De wedstrijden in de poule voor de 5e t/m. de 8e plaats waren ook deze week weer zeer attractief. Zo speelden Ajax en De Graafschap in een enerverend duel de sterren van de hemel. Beide ploegen waren zeer aanvallend ingesteld en dat resulteerde in een ware doelpuntenregen. Ajax scoorde maar liefst zes keer en aangezien De Superboeren dat ook deden eindigde deze match in een gelijkspel. De andere wedstrijd in de poule was ook zeer spectaculair. Het publiek werd tot aan de laatste minuut vermaakt met geweldig voetbal van zowel F.c. Twente als Juventus. Beide ploegen hadden recht op de winst, maar er kan er maar één de winnaar zijn en dat was ditmaal F.c. Twente. De ploeg uit Enschede won met 3-1

In de poule voor de plaatsen 1 t/m. 4 was het ook smullen voor de voetballiefhebber. Hierin werd al een klein voorproefje genomen op de uiteindelijke wedstrijden die gaan bepalen wie er op het podium komen te staan. Zo trad Barca aan tegen PSV en speelde het in deze wedstrijd bijzonder goed. Het won de wedstrijd met 10-4. Echter leek het er een beetje op of PSV het bewust liet lopen om zo niet te veel krachten te verspelen voor de finale van volgende week. We zullen het zien!!! Liverpool en Real Madrid speelden beide wel vol op de winst en dat was te zien ook. Aan beide kanten waren voortreffelijke combinaties te zien. Na veertig minuten stond de stond van 6-6 op het scorebord en dat beloofd wat voor volgende week!!!

Op donderdag 4 juni zal er om 18.30 afgetrapt worden voor de finalewedstrijden. De volgende wedstrijden zullen dan gespeeld worden:
Wedstrijd om de 1e en 2e plaats:
PSV- Barcelona op Hoofdveld A o.l.v. Dhr Roerdink
Wedstrijd om de 3e en 4e plaats:
Liverpool- Real Madrid op Hoofdveld B o.l.v. Dhr Bleumink
Wedstrijd om de 5e en 6e plaats:
Twente- Ajax op Veld 1 A o.l.v. Dhr Kuipers
Wedstrijd om de 7e en 8e plaats:
De Graafschap- Juventus op Veld 1 B o.l.v. Eigen Leider.

Direct na de finalewedstrijden zal de prijsuitreiking plaatsvinden op de tribune. Tevens worden dan de bekertjes uitgereikt voor de beste spelers en coach van deze editie van de AH Wallerbosch F-competitie.

Het belooft nu al een spektakel te worden op donderdag 4 juni, mede door de vele aanwezige sponsoren die deze avond een gezellig samenzijn hebben in de sporthal. Kom daarom op tijd om een plekje te bemachtigen op de tribune!!! Tot donderdag 18.30!!!!!