Beslissingswedstrijd donderdagavond in Zieuwent

17-05-2005

GROENLO – De twee koplopers Grol en Varsseveld uit de 3e klasse C staan donderdagavond tegenover elkaar in de beslissingswedstrijd om de kampioenstitel. De wedstrijd zal worden gespeeld op Sportpark “de Greune Weide” van voetbalvereniging RKZVC te Zieuwent. De aanvang is 19.00 uur.

Afgelopen maandag (2e Pinksterdag) eindigde de wedstrijden Doetichem-Grol (2-2) en Neede-Varsseveld (0-0) beide in een gelijkspel. Dat betekent dat Varsseveld en Grol, die samen aan kop staan in de 3e klasse C, met een beslissingswedstrijd moeten bepalen wie er kampioen wordt.

De KNVB is er een groot voorstander van dat de beslissingswedstrijd op donderdag 19 mei 2005 wordt gespeeld.

De wedstrijd wordt vanavond (donderdag) semi live op internet bijgehouden. Wanneer er doelpunten vallen zal dit meteen te lezen zijn op www.svgrol.nl