Inning van contributie per kwartaal

28-01-2010

Tijdens de algemene ledenvergadering van maandag 5 oktober jl. is besloten om de contributie van onze leden per kwartaal te gaan innen in plaats van per halfjaar. In januari 2010 is derhalve de eerste contributieronde geweest en de volgende inningen zullen plaatsvinden in april, juli en oktober 2010. Gelijk met de contributie wordt er voor de actieve c.q. spelende leden van de s.v. Grol een kledingbijdrage van € 1,50 per maand ingehouden. Het bestuur heeft om moverende redenen voor deze spreiding van contributieinning gekozen en hoopt daarmee haar leden tegemoet te zijn gekomen.

Mocht u vragen en / of opmerkingen hebben over de ledenadministratie en / of contributie, dan kunt u contact opnemen met Ivo Tenten: telefoon 0544 - 463365 of mobiel 06 - 18655224. E-mail: ivotenten@hotmail.com. Ivo heeft per 1 januari 2010 de taken overgenomen van René Wolters.

Bestuur s.v. Grol