SV. Grol te gast bij FC Twente

03-02-2010

Afgelopen zondag was een forse delegatie van de sportvereniging Grol te gast bij FC Twente in de Grolsch Veste in Enschede. De uitnodiging voor dit bezoek is het gevolg van de goede contacten, die de Groenlose voetbalvereniging onderhoudt met de BVO in Enschede.
Dit laatste in het bijzonder vanwege de jaarlijkse deelname van de jeugd van FC Twente aan het Internationale Marveldtoernooi van Grol.

Daarnaast waren Joop Munsterman en Jan van Halst, respectievelijk voorzitter en commercieel manager van FC Twente, vorig jaar als gastsprekers te gast bij de sponsoravond van Grol.

Reeds bij die gelegenheid werden de bestuurders van Grol uitgenodigd voor een dagje FC Twente. En zo gebeurde het dat afgelopen zondag een touringcar van Gelderesch met daarin 62 gasten al vroeg op de dag richting Enschede vertrok.

Het gezelschap bestond met name uit leden van het hoofdbestuur, jeugdbestuur, bestuur senioren, bestuur Internationaal Marveldtoernooi en bestuur SEAG met hun parters. Daarnaast maakten vertegenwoordigers van de drie hoofdsponsoren (Univé Oost, Party Rent en Rabobank Achterhoek-Oost), alsmede vertegenwoordigers van drie co-sponsoren (Grolsch, Marveld Recreatie en Sportpark 'Den Elshof') het uitstekend verzorgde uitstapje mee.

In de Grolsch Veste kreeg men een keurige, totaal verzorgde ontvangst aangeboden door FC Twente. Verder waren er 62 plaatsen gereserveerd op de hoofdtribune, zodat een ieder op een riante wijze kon genieten van de door FC Twente met 2-0 gewonnen wedstrijd van Roda JC. Voorafgaande aan die wedstrijd was het Jan van Halst, die de delegatie uit Groenlo verwelkomde.

Na afloop vond er een gezellig samenzijn plaats in de businessclub van FC Twente en bij terugkomst in Groenlo een gezellige derde helft in Bar De Lange Gang.