Supportersclub s.v. Grol gaat naar de ere-divisiewedstrijd

06-02-2010

Deze week worden er door de jeugdleiders van de s.v. Grol weer uitnodigingen uitgedeeld voor de jaarlijkse ere-divisiewedstrijd, dit jaar gaan we naar de wedstrijd Vitesse – Heerenveen.

Zoals jullie allemaal wel weten heeft de s.v. Grol natuurlijk haar eigen Supportersclub. Ieder jaar probeert de ‘Supportersclub’ een bezoek aan een spannende ere-divisiewedstrijd te organiseren. De afgelopen jaren bezochten wij bijvoorbeeld de wedstrijden PSV-NAC en FC Twente-Willem II. Nu bestaat ook dit jaar voor iedere jeugdspeler van de s.v. Grol weer de mogelijkheid om met de ‘Supportersclub’ op zondag 14 maart 2010 de ere-divisiewedstrijd Vitesse – Heerenveen te bezoeken. Deze wedstrijd begint die dag om 14:30 uur en wordt gespeeld in de Gelredome in Arnhem.
Omdat Arnhem niet zo heel ver weg is, hebben we besloten deze wedstrijd met auto’s te bezoeken. We zullen deze middag rond 12:00 uur vertrekken en we verwachten om ongeveer 17:30 uur weer in Groenlo terug te zijn.

Er is echter wel één voorwaarde om mee te kunnen  gaan naar deze wedstrijd. Wil je mee naar Vitesse - Heerenveen, dan moet je wel lid zijn van dé ‘Supportersclub’. Ben je nog geen lid?, geen enkel probleem, want je kunt je nu aanmelden door het onderstaande strookje in te vullen en voor 21 februari in te leveren. Op dit strookje kun je ook aangeven of je vader of moeder deze middag eventueel zou willen rijden. Zij krijgen als tegenprestatie dan een gratis toegangskaart van dé ‘Supportersclub’.

Wat kost het?
De contributie van de ‘Supportersclub’ bedraagt voor jeugdleden t/m 18 jaar per jaar slechts €8,17. Als lid kun je dan ieder jaar mee naar een ere-divisiewedstrijd. Daarnaast krijg je o.a. korting op verschillende activiteiten van de ‘Supportersclub’, zoals de spectaculaire jeugdbingo die in principe iedere winterstop gehouden wordt in de kantine.

Wil je mee naar deze spannende ere-divisiewedstrijd dan hoef je als ‘Supportersclublid’ maar € 5,-- bij te betalen. De € 5,-- hoeft echter niet direct betaald te worden. Wanneer je meegaat naar deze wedstrijd ontvang je daar nog verder bericht over van ons.

Ga je mee op zondag 14 maart naar de ere-divisiewedstrijd Vitesse - Heerenveen? Vul dan het strookje onderaan de brief in en je krijgt vanzelf bericht!

Met vriendelijke sportgroeten en tot dan!
De ‘Supportersclub’ van de sv Grol