Liverpool alleen koploper in AH Wallerbosch F-competitie

08-04-2010

Na vier wedstrijden is er dan voor het eerst een koploper in de Albert Heijn Wallerbosch F- competitie, Liverpool.

Zij moesten deze week aantreden tegen PSV, een team dat de smaak van het winnen had geproefd, en dat was te zien. PSV en Liverpool waren aan elkaar gewaagd. Het duurde dan ook tot vlak voor rust dat de 1-0 op het bord kwam. In de 2e helft drukte Liverpool door en liep het uit naar een 5-0 zege. Ook bij afwezigheid van de coach wint Liverpool de wedstrijd.

Op het veld ernaast een waar spektakel. Ajax moest aantreden tegen de hekkensluiter, Juventus. Dat Juventus zoveel lager stond was absoluut niet te zien. Ze waren eigenlijk beter dan Ajax, maar de Amsterdammers hadden het geluk aan hun kant en wonnen de wedstrijd met 7-6. Het lijkt het gewone leven wel!

Op veld 1A waren ook 2 spannende wedstrijden te bewonderen. Ik begin bij de wedstrijd tussen Barcelona en De Graafschap. De Graafschap was voor de wedstrijd nog, samen met Liverpool, koploper. Barcelona liet zien dat ze aan die status absoluut geen boodschap hadden. Met de Grolse Messi in hun gelederen werd het uiteindelijk 3-3.

Tot slot de wedstrijd tussen Twente en Real Madrid. Het begint saai te worden maar ook hier was er volop strijd. En ook hier was er eigenlijk geen verschil tussen de beide teams. Het spel was hoogstaand. Twente was na 40 minuten voetbal de gelukkigste en won de wedstrijd met 6-5.
Al met al weer volop strijd, spanning en sensatie.

Ik hoop jullie ook woensdag weer te begroeten voor de 5e ronde van de Albert Heijn Wallerbosch F- competitie.
Heb ik nog een vraag aan alle leiders en ouders. We missen op dit moment 2 shirts, 1 van Barcelona en 1 van Twente. Willen jullie thuis even goed kijken of 1 van de talenten per ongeluk een shirt heeft meegenomen. Ze zijn ook zo mooi!