Nieuws vanuit het jeugdbestuur

21-04-2010

Ruim een maand geleden hebben we u kunnen melden dat er overeenkomst is bereikt met de onderstaande trainers:
A1: Jorrit Bomers
C1: Bart Porskamp en Michel Kamphuis
D1/ D2-selectie: Marc van Meurs en Max de Vries
E1: Bert Roeterdink
F1: John Ligtenberg
F- zaterdagmorgenselectie: Michel Hoffman

Op het moment dat bovenstaande bekend werd gemaakt, was het jeugdbestuur nog bezig met een trainer voor de B1 en we kunnen nu zeggen dat we deze trainer voor de B1 in de persoon van Tom Kaak gevonden hebben.
Het jeugdbestuur is uitermate tevreden met de aanstelling van de bovenstaande trainers en wenst hen veel succes in het seizoen 2010/ 2011.
Op dit moment zijn de leden van het jeugdbestuur en andere betrokkenen druk doende met de teamindeling voor het aankomende seizoen. Voor de wijze waarop dit geschiedt, kunt u terecht op de website van de s.v. Grol en daar vindt u de procedure onder de button ‘jeugd --- opleiding’.
Daarnaast vinden er diverse evaluatiegesprekken plaats met jeugdvrijwilligers binnen de jeugdafdeling van de s.v. Grol en is men uiteraard op zoek naar nieuwe vrijwilligers.
Op basis van deze twee procedures worden de teams samengesteld en wanneer ‘het rond is’ worden deze via de website bekend gemaakt.

Jeugdbestuur s.v. Grol