Finale wedstrijden bekend bij de Albert Heijn Wallerbosch F-competitie.

19-05-2010

De wedstrijden voor donderdag 27 mei zijn bekend. Hierover later meer.
We gaan eerst de kruisfinales analyseren. Te beginnen met de wedstrijden in poule 2.

Twente tegen Real Madrid was een wedstrijd waar de vonken vanaf sprongen. Het spel wat de spelers tentoonstelden was van dermate hoog niveau dat zelfs Louis van Gaal doet beven van angst. Real trok aan het langste eind en won met 7-2.

De andere wedstrijd ging tussen PSV en Juventus. PSV dat 1 van zijn hoofdcoaches miste was lange tijd de gelijke aan Juventus. Toch was het Juve dat uiteindelijk won met 7-1.

Dan de wedstrijd tussen De Graafschap en Ajax. Ook hier was het een hoog niveau. De coaches hadden de twee vrije weken gebruikt om toe te werken naar deze wedstrijd. En dat was te zien. Het spel golfde heen en weer en de scheids had de grootste moeite om het bij te houden. Toch moest De Graafschap het hoofd buigen en verloor met 12-6.

Als laatste de misschien wel spannendste wedstrijd, Liverpool tegen Barcelona. Het bleef hier lang 0-0 en het publiek werd al een beetje zenuwachtig. Sommige supporters leefden zo enorm mee dat je uit moest kijken dat je geen trap meekreeg. Maar goed, ook het spel was goed op het veld en dat resulteerde in een mooie pot voetbal. Uiteindelijk won Liverpool met 4-1.

Hiermee zijn ook de wedstrijden om de hoogste plaatsen bekend.
• Plaats 7 en 8 PSV tegen Twente (veld 1B) (scheids leider Twente)
• Plaats 5 en 6 Juventus tegen Real Madrid (HV A)(scheids leider Juventus)
• Plaats 3 en 4 Graafschap tegen Barcelona (veld 1A)(scheids leider Barcelona)
• Plaats 1 en 2 Liverpool tegen Ajax (HV A)(Scheids leider Ajax)
Na afloop van de wedstrijden en het penalty schieten moeten alle spelers en leiders op de tribune komen voor de prijsuitreiking en natuurlijk een herinnering en een zakje snoep.

LET OP!!!. De wedstrijden zijn niet op woensdag , maar op donderdag 27 mei!!!