Nominaties team van het jaar

26-05-2010

Tijdens de afsluiting van het seizoen voor de jeugd wordt ook dit jaar het TEAM VAN HET JAAR bekend gemaakt. Na een lang beraad binnen het jeugdbestuur van de Grol zijn de volgende teams genomineerd:

E4
E4 is een talentvol en fris spelend team van eerstejaars E-spelers, die onder leiding van Paul Overkemping, Robin Huurdeman en Daniël Platter als enige E-team in de eerste seizoenshelft van het seizoen 2009 - 2010 najaarskampioen zijn geworden. Dit kampioenschap leidde tot promotie naar de 3e klasse. Ook in deze klasse doen zij nu weer mee om het kampioenschap. En ook nu weer met fris en aanvallend voetbal, waar het plezier, enthousiasme en het 'samen doen' van afstraalt!
Het team is een genot om naar te kijken en een voorbeeld voor hoe pupillenvoetbal gespeeld en beleefd kan worden; dat laatste zowel binnen als langs de lijn.
Kortom: Een team een nominatie waardig!

D1
Grol D1 heeft een uitstekend seizoen achter de rug. Vier wedstrijden voor het einde van de competitie zijn zij kampioen geworden. Niet onvermeld mag blijven dat Grol D2 hier, als onderdeel van de D1/2 selectie, door hun positieve houding zeker ook aan heeft bijgedragen. De goede resultaten in de oefenwedstrijden tegen hoofdklasse teams, waarin niet werd verloren, geven aan dat er veel potentie in deze groep zit! Naast het sportieve succes, was de sfeer in de groep het hele jaar top. Al met al dus een onvergetelijk seizoen voor Grol D1!

B1
s.v. Grol B1 is in het afgelopen seizoen onder de bezielende leiding van Jorrit Bomers, Ben Bomer, Bart Porskamp en Walter Groot Severt kampioen. Een fantastische prestatie, mede gezien het feit dat hetzelfde elftal vorig jaar ook al kampioen werd. Het team kwam dit seizoen uit in de hoofdklasse en promoveert dus naar de derde divisie landelijk. Niet alleen de prestatie die het team neergezet heeft, maar ook het enthousiasme, de wil om de te winnen en het feit dat het publiek bij bijna elke thuiswedstrijd een geweldig schouwspel voorgeschoteld kreeg, heeft geleidt tot een nominatie voor ‘team van het seizoen 2009/ 2010!!!!

Meiden B
Na jaren van afwezigheid waren dit seizoen eindelijk weer meiden op de velden van de sv Grol te zien. Onder bezielende leiding van Astrid, Rein en Ronald is meisjes B dit jaar zonder verwachtingen gestart aan de competitie. Veel meiden voetballen voor het eerst, anderen zijn weer begonnen na jaren van afwezigheid en een enkeling heeft de overstap gemaakt van een jongensteam. Al in de eerste wedstrijden bleek dat deze groep talent heeft. Ze draaien mee met de middenmoot en pakken regelmatig hun doelpuntjes en overwinningen. Ze presteren boven verwachting en het plezier straalt er vanaf. Kortom een aanwinst voor de sv Grol en daarom genomineerd voor sportploeg van het jaar.

F zaterdag pups
Al jaren vormen ze een bekend fenomeen op de zaterdagochtend. De bakermat van de s.v. Grol, de Zaterdagmorgenselectie.
Een aantal jaren geleden vormden zij als ware pioniers met het circuitmodel de basis van de huidige trainingsmethode binnen de E & F klasse.
Dit jaar zijn zij onder de bezielende leiding van Michel Hoffman en 16 andere trainers met een kleine 60! talentjes vertegenwoordigd.
Dankzij hun pionierswerk, het immer stijgend aantal aanmeldingen en bovenal aanstekelijke enthousiasme zijn zij dit jaar genomineerd als team van het jaar.