UITNODIGING

26-05-2010

Groenlo, 18 mei 2010

Beste vrijwilliger van de s.v. Grol,

Op zaterdag 5 juni sluit de jeugd van sv Grol het seizoen af met allerlei activiteiten voor de diverse leeftijdsklassen. Op 6 juni sluiten de senioren hun seizoen af met het huistoernooi en een gezellige middag. Omdat wij een seizoen lang gebruik hebben kunnen maken van jullie diensten willen wij samen met jullie vrijwilligers het seizoen afsluiten met een hapje en een drankje en wel op

ZATERDAG  5 juni 2010
Aanvang: 15.30 uur
Plaats: serre van het Sportcafé Den Elshof

Deze middag wordt door het Jeugdbestuur in samenwerking met het Bestuur Senioren georganiseerd. Het is de bedoeling dat we deze middag/ avond o.a. afscheid kunnen nemen van diegenen die het volgend seizoen niet meer in hun huidige functie actief zullen zijn.

Omdat we graag willen weten op hoeveel personen we kunnen rekenen verzoeken we je om je even aan te melden (voor 28 mei 2010) als je komt op de 5e juni via het volgende mailadres: bbq_svgrol@hotmail.com.

Wij hopen wederom op een grote opkomst en hopen jou ook te mogen verwelkomen.

Met sportieve groet,
Jeugdbestuur s.v. Grol