Supportersclub S.V.Grol sluit seizoen af.

28-05-2010

In het weekeinde van zaterdag 5 en zondag 6 juni a.s. zal er weer een officieel einde gemaakt worden aan het lopende voetbalseizoen 2009 – 2010. Op de zaterdag sluit de jeugd het seizoen af terwijl zondag is gereserveerd voor alle senioren.

Zaterdag zal er een compleet programma voor de jeugd worden afgewerkt.

Zondagmorgen 10.00 uur start de dag met het traditionele Huistoernooi voor alle senioren elftallen. Gestreden zal weer worden om de Gerrit Westerhoff-bokaal. Aansluitend zal er gezamenlijk wat gegeten kunnen worden waarna tegen 14.30 uur het officiële programma zal beginnen.

Onderdelen van de middag zullen zijn

- Prijsuitreiking van de Gerrit Westerhoff-bokaal aan de winnaar van het Huistoernooi.
- Uitverkiezing van de `Support Award`,ofwel de voetbalploeg van het jaar, door de nieuwe voorzitter van de Vrienden Sport Vereniging Grol, Geert Jan Stokkers.
- Uitreiking van de Hoofd- en verdere prijzen van de SUPER ELF Competitie.
- Bekendmaking van de Super Supporter van het Jaar.
- Bekendmaking van de Verenigingsman/vrouw van het Jaar door de voorzitter van de  Grol Dhr.Theo Huijskes.
- De gebruikelijke bloemenhulde aan mensen die het afgelopen seizoen veel voor de Supportersclub hebben betekend.
- En tot slot van de middag de traditionele bekendmaking van de Voetballer van het Jaar door de hoofdtrainer van Grol Dhr. Henry Golstein.

Daarna zal er gelegenheid zijn om alle winnaars van dit seizoen te feliciteren waarna met een gezellig samen zijn, in ons altijd weer sfeervolle Sportcafé Den Elshof, de middag en het seizoen zal worden afgesloten.