Cafe de Kruup ontvangt Sander Boschker

24-08-2010

In het bekende Café de Kruup in Lichtenvoorde vindt maandag 30 augustus a.s. een interessant voetbalpraatprogramma plaats. Dit programma zal bestaan uit een voetbalquiz en een uitgebreid vraaggesprek met niemand minder dan de bekende FC Twente-doelman en tevens Lichtenvoordenaar van geboorte: Sander Boschker.

Het voetbalcafé is voor iedereen gratis toegankelijk. Het totale programma zal aan elkaar worden gepraat door Bert van Losser, sportpresentator bij RTV Oost.
In het eerste gedeelte van de avond zal onder leiding van Van Losser een voetbalquiz worden gespeeld, waaraan iedereen deel kan nemen. Met de quiz zijn een aantal leuke sportprijzen te winnen.

Het hoofdgerecht van de avond bestaat vanzelfsprekend uit het gesprek, dat de medewerker van RTV Oost gaat voeren met de goalie van de Enschedese voetbalclub, te weten de in oktober 40 jaar wordende Sander Boschker, die al meer dan 500 competitiewedstrijden voor FC Twente speelde. Zoals bekend was Boschker als derde keeper van de partij bij het onlangs in Zuid-Afrika gehouden WK Voetbal. En het ligt dus voor de hand dat er 30 augustus ’s avonds nog uitgebreid wordt nagepraat over het mondiale voetbalgebeuren van dit jaar. En daarnaast zullen natuurlijk ook de prestaties van FC Twente uitvoerig worden belicht.

Belangstellenden en dat niet alleen uit Lichtenvoorde, maar ook uit omliggende plaatsen zijn  derhalve maandag a.s. van harte welkom in Café de Kruup in Lichtenvoorde. De toegang is gratis!