Inloop halfuurtje sv Grol jeugd

01-09-2010

Inloophalfuurtjes op de zaterdag voor spelers, ouders en vrijwilligers van de jeugdafdeling s.v. Grol

A.s. zaterdag begint voor een groot aantal teams de competitie. Dat betekent dat er ook weer wekelijks een lid van het Jeugdbestuur op de zaterdag aanwezig zal zijn van 8.00- 16.15 voor de zogenaamde Elshofdienst. Deze persoon zal koffiebonnen uitdelen voor de teams die daar gebruik van kunnen maken en zal openstaan voor alle vragen. Een nieuwe taak van het dienstdoende Jeugdbestuurslid is dat hij zowel in de ochtend als in de middag plaats neemt in de kantine om daar vragen/ suggesties en opmerkingen te ontvangen van spelers, ouders en vrijwilligers. Gekozen is voor de introductie van dit half uurtje om zo de communicatie met de zojuist genoemde personen te verbeteren en te verpersoonlijken. De tijden waarop je terecht kan bij het dienstdoende Jeugdbestuurslid zijn: 10.00- 10.30 en 14.00- 14.30.