Enthousiaste medewerkers gevraagd

07-09-2010

GROENLO - Het goed draaiende houden van een grote vereniging als de sportvereniging Grol kost veel, erg veel geld. Het bestuur van de sportvereniging Grol is er derhalve alles aan gelegen om via organisatie van dan wel deelneming aan acties zoveel mogelijk gelden in de verenigingskas te laten vloeien. Gelden die aangewend kunnen worden voor de opleiding en vorming van de jeugd, het inrichten en onderhouden van het sportpark ‘Den Elshof’ enzovoorts, enzovoorts.

Het bestuur is nu op zoek naar actieve en enthousiaste medewerkers, die bereid zijn om op vrijwillige maar niet vrijblijvende basis een werkgroepje te vormen, dat nieuwe acties wil initiëren en aangeboden acties wil onderzoeken en ten uitvoer wil brengen. Met name de laatste tijd worden interessante acties aangeboden, die het bestuur van de sportvereniging Grol gaarne ten uitvoer wil (laten) brengen.

Overigens zijn er ook bij de jeugdafdeling en de afdeling senioren nog steeds een aantal vacatures op bestuurlijk, leidinggevend dan wel begeleidend niveau, waarvoor enthousiaste vrijwilligers worden gezocht.

Draag jij de sportvereniging Grol een warm hart toe, ben jij enthousiast en ambitieus, zie jij in het bovenstaande een uitdaging en wil jij tegelijkertijd als vrijwilliger een steentje bijdragen aan het welzijn van de sportvereniging Grol, meld je dan aan bij het secretariaat.

Bestuur sportvereniging Grol
Theo Huijskes, voorzitter