Grote winst voor Grol F4 en F5 bij Pax

20-08-2005

GROENLO – Voorbereidend op het echte werk speelde Grol F5 zaterdag 20 augustus een oefenwedstrijd uit tegen Pax (Hengelo). De spelers van Grol F5 waren er allemaal klaar voor en lieten dat op het veld goed zien.

Grol F5 speelde niet met negen jongens maar met twee minder. Aan de kant van Pax stonden wel negen voetballertjes op veld. In de zevende minuut scoorde Tim voor Pax het eerste doelpunt. De bal was niet te houden voor doelman Marc.

Het sterke Grol team liet het er niet bij zitten en 3 minuten later zorgde Jeen, met een geweldig afstandsschot, dat het 1-1 werd. 15 minuten later was het Luc die de Grol op voorsprong bracht (1-2) en nog geen 2 minuten knalde hij de derde goal in het net van de tegenstander (1-3).

Rick die zich helemaal gaf in de wedstrijd maakte de 1-4 en Doné bracht de score net voor de rust op 1-5.

Luc volgde Marc als keeper in de tweede helft op, zodat Marc F5 op een 1-6 voorsprong bracht en er 3 minuten later 1-7 van maakte. Rick scoorde zijn tweede doelpunt in de wedstrijd en bracht de stand op 1-8. Al heel snel volgde 1-9 door Doné. Jeen zette de eindstand neer; Grol F5 won met deze oefenwedstrijd met 1-10 van Pax.

Ook de spelers van Grol F4 zetten een goede score neer bij Pax in Hengelo. Daar werd de eindstand 0-8.