Kampioenschap van Groenlo

30-09-2010

De jaarlijkse en dus inmiddels traditionele voetbalwedstrijd tussen de beide Groenlose zusterverenigingen Grol en Grolse Boys vindt dinsdag 5 oktober a.s. plaats. De wedstrijd om het kampioenschap van Groenlo wordt dit jaar gespeeld op het sportpark ´Het Wilgenpark´ van Grolse Boys en begint om 19.30 uur.

Er zal bij deze wedstrijd zoals de laatste jaren te doen gebruikelijk geen entree worden geheven. Wel zal alle bezoekers inclusief de leden van Grolse Boys en Grol een vrije gift worden gevraagd, bestemd voor een goed plaatselijk of regionaal doel. De opbrengst van deze vrije gift, aangevuld met een donatie uit de kas van beide verenigingen, is dit jaar bestemd voor kindercentrum De Timp in Lievelde.

De wedstrijd Grolse Boys - Grol (vastgesteld op dinsdag 5 oktober a.s.) gaat niet door. Als gevolg van omstandigheden bij Grolse Boys is de wedstrijd uitgesteld naar een latere, nog niet bekende datum.