Afscheid Theo Huijskes

05-10-2010

Aan alle Grolgeledingen, Grolleden, Sponsoren en overige belangstellenden,

Na 35 jaar als bestuurslid van de sv Grol actief te zijn geweest, waarvan 25 jaar als voorzitter, zal Theo Huijskes op woensdag 6 oktober a.s., tijdens de Algemene Ledenvergadering, officieel afscheid nemen van het Bestuur van de vereniging. Dit willen we als vereniging vanzelfsprekend niet ongemerkt voorbij laten gaan.

We nodigen hierbij alle Grolgeledingen, Grolleden, Sponsoren en overige belangstellenden, die Theo bij zijn afscheid de hand willen drukken, uit, voor een INSTUIF op zaterdag 9 oktober a.s.

Deze instuif vindt plaats van 17.00 uur tot 19.00 uur in het Sportcafé op het sportpark “Den Elshof” aan de Oude Winterswijkseweg 37 te Groenlo. Tijdens deze feestelijke bijeenkomst is er in principe geen mogelijkheid tot het houden van een toespraak.

Het Bestuur van de sv Grol
Secretariaat: