Grol C3 in 10 min langs KSV C1

04-10-2010

Zaterdag 2 oktober 2010. Na een zaterdag niet gespeeld te hebben stond voor Grol C3 de wedstrijd tegen Ksv C1 op het programma. Beide hadden allebei 1 punt na 2 wedstrijden en deelden daardoor dezelfde plaats. Grol begon niet al te goed aan de wedstrijd maar door goed verdedigingswerk van Lars, Mergim, Minck en Luc kwam Grol nagenoeg niet in de problemen. Grol kwam steeds meer in de wedstrijd. Onze aanval, bestaande uit Quint, Tim en Jardie, kreeg al een aantal mogelijkheden op de 1-0. Door een prachtige voorzet van Jarno en een slipper van de keeper zorgde Jardie voor de 1-0. Vlak daarna werd door een handsbal aan de kant van ksv de bal op de stip gelegt, Jardie twijfelde niet en benutte deze strafschop rustig. Door goed doorjagen van Grol werd een terugspeelbal op de keeper recht in de voeten van Jardie geschoten en die schoot de bal beheerst onderkant lat in het goal. Hierdoor ging Grol met een 3-0 voorsprong de kleedkamer in. Na de thee en wijze woorden van de leiding werd weer het veld opgegaan. Verder werd Dylan in de rust nog afgestaan aan de C2. In de 2e helft kreeg het middenveld, Nino, Ingmar en Tjeu, de wedstrijd goed onder controle en zorgden daardoor ook voor extra druk op het goal van ksv. Hierdoor kregen onder andere Tom en Merijn nog grote kansen maar werden deze helaas niet benut. Ksv kwam in de 2e helft zelden nog op de helft van Grol maar door goede oplettendheid van onze keeper Joep hield Grol vandaag de 0. Verder werd er niet gescoord in de 2e helft en bleef de stand steken op een 3-0 winst voor Grol C3. Volgende week staat de uitwedstrijd tegen Lochhuizen C1 op het programma.