Vacatures vrijwilligers jeugdafdeling sv Grol

05-10-2010

Enige tijd geleden hebben we als jeugdbestuur onderstaan bericht naar buiten gedaan:

‘Een groeiend aantal leden bij de s.v. Grol heeft ook een keerzijde. Het wordt steeds moeilijker om alle teams van trainers en leiders te voorzien. Voor het seizoen 2010/ 2011 zijn dan nog ook een groot aantal vrijwilligers op diverse posities nodig. Om te voorkomen dat enkele teams zonder begeleiding komen te zitten, waardoor er wellicht NIET of MINDER getraind of gevoetbald kan worden, willen wij een beroep op u vrijwilliger bij de s.v. Grol.
Hieronder staat een overzicht van de vacatures binnen de jeugdafdeling van de s.v. Grol. Lijkt het u wat om als vrijwilliger bij s.v. Grol aan de slag te gaan, stuurt dan een mailtje naar info@svgrol.nl en/of markoderksen@gmail.com.
Kortom : We hebben iedereen jong/ oud, man/ vrouw, ervaring of geen ervaring met voetbal dringend nodig om de jeugd van de s.v. Grol ook volgend seizoen met veel plezier te kunnen laten voetballen’

Naar aanleiding van bovenstaand bericht hebben we diverse vacatures in kunnen vullen en daar zijn we heel erg blij mij. Echter zijn nog niet alle vacatures vervuld en daarom vragen we nogmaals aandacht voor de openstaande vacatures bij de s.v.Grol jeugdafdeling.

Jeugdbestuur s.v. Grol

VACATURES