Grol F4 strijdend ten onder

18-10-2010

De wedstrijd van Grol F4 tegen RKZVC F1 was vanwege de herfstvakantie vervroegd naar donderdagavond 14 oktober. Bij deze tiende wedstrijd in hun nog prille carrière hadden de meeste spelers de wedstrijd van de AH woensdagavond competitie de avond ervoor nog in de benen. De start van de wedstrijd was dan ook overdonderend van de kant van RKZVC F1. Bij rust was het 0-3 voor RKZVC. Nadat het na de rust snel 0-4 was geworden, werd er uit een ander vaatje getapt en werden de aanvallen van RKZVC al vroeg verstoord. Grol F4 nam zelfs het initiatief over en er volgde een aantal grote kansen wat resulteerde in een prachtige treffer. In het restant van de tweede helft waren beide ploegen gelijkwaardig aan elkaar maar wist RKZVC nog één keer het net te vinden. De spelers van F4 hebben een fantastische prestatie neergezet.