Vrijwilligers houden toezicht op Den Elshof

24-11-2010

Het mag gezegd worden dat de sv Grol beschikt over een prachtige accommodatie met twee eigen kunstgrasvelden en met de beschikking over een kunstgras pupillenveld. Dagelijks wordt hier door een groot aantal voetballiefhebbers gebruik van gemaakt in de vorm van trainingen en wedstrijden. Maar ook buiten de trainingen en wedstrijden om heeft de accommodatie grote aantrekkingskracht op met name jongeren die er een balletje willen trappen.

Om te voorkomen dat de prachtige velden en de rest van de accommodatie hierdoor schade ondervinden en dat er hierdoor overlast ontstaat voor onze buren, heeft de sv Grol hier samen met de Stichting Exploitatie Accommodatie sv Grol (SEAG) strenge regels aan gesteld. Deze regels zijn duidelijk vermeld op een bord bij de entree van de accommodatie. Helaas worden deze regels niet door iedereen gelezen laat staan opgevolgd. Het is dus noodzakelijk dat er toezicht is om een en ander in goede banen te leiden. Hiervoor heeft zich een aantal Grol vrijwilligers gemeld die deze belangrijke taak op zich nemen. Om deze mensen beter herkenbaar te maken, zijn ze in een mooi en opvallend jasje gestoken, zie bijgaande foto.

Op de foto staan van links naar rechts Willy Konnik, Hennie Wildenborg en Hennie Schovers.