Kruisfinales Albert Heijn Wallerbosch F- competitie bekend

25-11-2010

Nu alle poulewedstrijden gespeeld zijn, is het bekend hoe de kruisfinales eruit zien. Maar hierover later meer. Eerst de gespeelde wedstrijden.

Om te beginnen PSV tegen Juventus. De coach van PSV wilde koste wat kost de wedstrijd winnen. Ze had het beste team in het veld gestuurd. Voor de rust pakte het allemaal goed uit voor PSV, maar in de rust deed de coach van Juventus een tactische omzetting. Dit bracht de overwinning bij Juve, 8-5.

Dan de strijd tussen twee Spaanse giganten Barcelona tegen Real Madrid. Dat dit 2 topteams zijn lieten de spelers zien. Het werd een technisch hoogstaande wedstrijd. De trukendoos ging helemaal open. Er kwam uiteindelijk toch een winnaar. Real verloor van Barca met 7-4.

Met de wetenschap dat Barca gewonnen had was voor Ajax de tweede plek het hoogst haalbare. Zij moesten het opnemen tegen De Graafschap. Dat de superboeren niet van plan waren om te verliezen werd al snel duidelijk. De Graafschap liet aanval na aanval zien. De eerste 10 minuten kwam Ajax er niet aan te pas. Toen Ajax van de schrik bekomen was, liepen ze uit naar een 10-3 overwining.

Tot slot Twente- Liverpool. Liverpool wilde graag van de laatste plaats af en deden er echt alles aan om te winnen. Twente kon, door het verlies van Real, een plaatsje winnen. Zij gingen dan ook voluit en liepen al gauw uit naar een comfortabele voorsprong. Maar Liverpool knokte zich goed terug. Het was toch Twente dat won met 3-2.

Dat betekend dat we woensdag 1 december de volgende kruisfinales gaan spelen.

Op veld A: PSV- De Graafschap
Op veld B: Liverpool- Juventus
Op veld C: Real Madrid- Barcelona
Op veld D: Twente- Ajax

Kom allemaal kijken woensdag.