Grol Meisjes B1 Kampioen !!

01-12-2010

GROENLO - Zaterdag 27 november zijn de meiden van Grol B1 op overtuigende wijze kampioen geworden in de 1e klasse. De meiden van Holten werden onder grote publieke belangstelling van het veld geveegd en met maar liefst
11-0 verslagen.

Een geweldige prestatie van de Grolmeiden die met aantrekkelijk voetbal al hun wedstrijden in winst wisten om te zetten.
Met nog 2 uitwedstrijden voor de boeg zijn de Grolmeiden niet meer in te halen en zijn zo de eerste kampioenen 2010 binnen de vereniging.

Een mooie opsteker zeker ook voor de Grol, want na lange afwezigheid is het meisjesvoetbal nu duidelijk weer op de kaart gezet binnen deze blauwwitte vereniging. Uit handen van Marcel ten Barge kreeg dit enthousiaste stel meiden, gesponsord door orthodontist van Os, de felbegeerde beker uitgereikt in hun nog maar korte voetbalcarrière.