Afhalen glazen

24-01-2011

AFHALEN GLAZEN DONDERDAGAVOND 27 JANUARI A.S.

Wij attenderen al degenen die een set Grol(sch) glazen besteld hebben om die donderdagavond 27 januari a.s. vanaf 20.00 uur te komen afhalen in ons clubgebouw. De sets glazen worden alleen tegen contante betaling meegegeven.

Het is ook nog steeds mogelijk om deze UNIEKE SET GROLGLAZEN VOOR SLECHTS € 7,50 te bestellen. Dat kan door het sturen van een mailtje naar info@svgrol.nl, of door je in te schrijven op de formulieren op de informatieborden in het clubgebouw of donderdagavond 27 januari a.s. naar het Grolveld te komen wanneer de glazen dus worden uitgereikt.

DOE MEE EN ONDERSTEUN HIERMEE DE S.V. GROL.
DE BEDOELING IS OM VAN DE OPBRENGST VAN DEZE UNIEKE ACTIE TWEE GROTE DOELEN TE GAAN AANSCHAFFEN VOOR VELD 2.

Zoals eerder vermeld: in oktober heeft de Grolsch alle leden van de s.v. Grol opgeroepen om een mooie proosttekst te sturen via SMS. De drie mooiste teksten + het s.v. Grol logo komen op specifieke Grolsch glazen te staan. Die SMS actie heeft vele leuke, enthousiaste en ludieke inzendingen opgeleverd. Alle ingezonden teksten zijn door de Grolsch verwerkt en een Top 3 teksten is geselecteerd. Voor de s.v. Grol worden de volgende teksten op de glazen gedrukt:

Op… De enige echte oet Grolle

Op… Groenlo’s trots

Op… Groenlose jongens spelen kwiek en snel

De drie teksten, inclusief het clublogo, worden per sets van drie glazen aangeboden en worden door de Grolsch aan de club geleverd. In totaal worden 300 sets door de Grolsch ter beschikking gesteld. Inmiddels zijn er zo’n 175 sets van deze glazen verkocht !
Er kan ingeschreven worden voor een set van drie prachtige s.v. Grol glazen. De prijs per set is € 7,50. Inschrijven kan door het sturen van een e-mail naar info@svgrol.nl met vermelding van naam, adres en telefoonnummer.

Op donderdagavond 27 januari a.s. om 20.00 uur zal de Grolsch de glazen formeel aan ons komen overhandigen in het sportcafé. Aan iedereen die zich inschrijft voor deze unieke set glazen het verzoek om die avond om 20.00 uur aanwezig te zijn om de set glazen te komen afhalen. Alleen die avond kunnen de glazen worden afgehaald tegen contante betaling !