20-05-2011
Beste jeugdvrijwilligers,
Het einde van het seizoen is bijna aangebroken en dit betekent dat onder andere de kleding weer ingenomen moet worden. Door de kledingcommissie en het jeugdbestuur is besloten om dit jaar alle kleding en alle materialen die je als team in je bezit hebt bij de eindcontrole in te leveren. Het komt er op neer dat de volgende materialen dienen te worden ingeleverd:
· Kleding teams (shirts, broeken en kousen) in de bijbehorende tas
· Trainingspakken teams
· Trainingspak jeugdvrijwilligers
· Coachjas jeugdvrijwilligers
· Hesjes
· Intrapballen wedstrijd in het bijbehorende net
· Handboek oefenstof (indien ontvangen)
De reden voor de algemene inname is dat de kledingcommissie en het jeugdbestuur met een nieuw registratiesysteem willen starten zodat alles weer up to date is. Bij de tussentijdse kledingcontrole is het ons en ook de leiders(sters) goed bevallen om per team op afspraak de controle te verrichten. Daarom hebben we ervoor gekozen om dit systeem ook bij de eindcontrole te hanteren.
Tip
Controleer voor het inleveren de kledingtas zelf en bij eventuele vermissingen het totaal bedrag alvast te innen bij de spelers (shirt € 22,50, broeken € 15,00, kousen € 9,00 en keeperstenue € 45,00) zodat jullie direct het bedrag kunnen afdragen tijdens de eindcontrole.
Data
De geplande datums voor inname zijn maandag 6 en dinsdag 7 juni
De F-pups kunnen op 6 en 7 juni tussen 19.00 en 21.00 hun tenue inleveren.
Geen team, wel een trainingspak en/ of coachjas
De vrijwilligers die wel een trainingspak/ coachjas hebben, maar geen deel uit maken van een team kunnen op 6 en 7 juni tussen 19.00 en 21.00 hun trainingspak/ coachjas inleveren.
Onderaan staat een aantal gegevens dat ingevuld moet worden bij het inleveren van de trainingspakken en coachjassen van de leiders.
Toernooien
Teams die na 6 en 7 juni nog deelnemen aan een toernooi kunnen na controle de tassen weer mee nemen. Eventueel te korten (kousen) kunnen we dan aanvullen zodat de teams goed gekleed op het toernooi verschijnen. Na het toernooi dienen deze teams op een nader te bepalen datum de tas weer in te leveren.
We rekenen op jullie medewerking…
Vriendelijke groeten,
Namens de kledingcommissie en het jeugdbestuur
Rita Arink en Dennis Pasman
In te vullen door jeugdvrijwilliger bij inleveren trainingspak/ coachjas.
Registratie inname coachjas en trainingspak
Naam :…………..
Nummer trainingspak :…………..
Nummer coachjas :…………..
Schema voor de teams inleveren kledingtassen, trainingspakken en coachjassen alle teams SV Grol
Datum:
Tijd
A1
maandag 6 juni
20.40 uur
A2
maandag 6 juni
20.40 uur
A3
maandag 6 juni
20.30 uur
B1
dinsdag 7 juni
20.00 uur
B2
maandag 6 juni
20.50 uur
B3
maandag 6 juni
21.00 uur
B4
maandag 6 juni
21.00 uur
B5
maandag 6 juni
21.10 uur
Bmeisjes
maandag 6 juni
20.10 uur
C1
dinsdag 7 juni
19.40 uur
C2
dinsdag 7 juni
19.40 uur
C3
dinsdag 7 juni
19.50 uur
C4
dinsdag 7 juni
19.10 uur
C5
dinsdag 7 juni
19.10 uur
D1
dinsdag 7 juni
19.20 uur
D2
dinsdag 7 juni
19.20 uur
D3
dinsdag 7 juni
19.10 uur
D4
maandag 6 juni
19.30 uur
D5/6
maandag 6 juni
19.30 uur
E1
dinsdag 7 juni
19.00 uur
E2
dinsdag 7 juni
19.00 uur
E3
dinsdag 7 juni
19.20 uur
E4
dinsdag 7 juni
19.30 uur
E5
dinsdag 7 juni
19.30 uur
E6
maandag 6 juni
20.00 uur
E7
maandag 6 juni
20.00 uur